PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez sensu... › Re: Bez sensu...
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bez sensu...
    Date: 11 Feb 2003 14:22:35 -0800

    "winetu" <P...@p...onet.pl> writes:

    > na
    > >
    > Trudno się z toba nie zgodzić, ale wyznajac zasadę rób to w czym bedziesz
    > dobry to np. absolwent szkoły średniej wybrał sie na filozofję, bo tym się
    > pasjonował i to dla niego było to, a teraz naprawdę nie mam pojęcia gdzie
    > mógłby szukać roboty i co robić.

    wiesz. ja jestem po filozofii a konczylam ja li tylko i wylacznie dla
    wlasnej przyjemnosci ;)
    pracowac na uczelni nie chcialam.

    ale juz w trakcie studiow doskonale zdawalam sobie sprawe, ze cos
    musze robic i im predzej sie tym zajme tym lepiej. i tak wlasnie
    wyszlo, ze pracuje w zawodzie nie majacym nic zupelnie do filozofii.

    nie wyobrazam sobie zreszta, ze jakikolwiek czlowiek chociaz ciut
    inteligentny jest tak jednotorowy, ze nic go wiecej nie interesuje i
    nic nie umie robic, badz nauczyc sie czegos nowego, poza ta jedna
    jedyna dziedzina.

    i zgadzam sie z michalem, ze to nie tyle czyjakolwiek wina, studiow,
    rynku pracy otoczenia czy czegokolwiek, ile samego delikwenta, ktory
    pojecia nie ma, co chce od zycia i jak sobie siebie w tym swiecie
    wyobraza.

    zrestza ludzie, co nie potrafia odpowiedziec na pytanie "co chcialbys
    robic" (niewazne, co akurat w danej chwili moga) najpewniej nie beda
    robic NIC - i to niezaleznie od tego, czy zyja w polsce czy w kraju
    mlekiem i miodem plynacym.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net