PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez sensu... › Re: Bez sensu...
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bez sensu...
    Date: 10 Feb 2003 16:43:19 -0800

    "TomMeR" <k...@w...pl> writes:

    > Racja, ale z czegoś muszę żyć, a ten klient i tak musi się czegoś nauczyć,
    > bo na egzamin ja za niego nie pójdę.

    no to co? da w lape i zda.

    problem lezy w tym, ze jak narazie rynek szkol prywatnych w polsce
    jest mlody. prywatni wlasciciele przyjmuja jak leci i daja dyplomy jak
    leci, bo wydaje im sie ze wiecej zgarna w ten sposob kasy.
    i zgarniaja - ale to sposob myslenia o biznesie typu "nachapac sie i w
    krzaki".

    niestety, to wymaga czasu, zeby pracodawcy zaczeli cenic, kto jaka
    uczelnie skonczyl, bo pewne uczelnie gwarantuja pewien minimalny
    poziom abiturientow, a inne nie.

    pewnikiem i w polsce takie uczelnie prywatne powstana, takie ktorym
    zalezy na poziomie abiturientow, ale to niepredekie bedzie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net