PracaGrupypl.praca.dyskusjeBędę krzyczała › Re: Będę krzyczała
  • Data: 2003-07-31 15:37:58
    Temat: Re: Będę krzyczała
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławek <s...@g...pl> napisał(a):

    > zrobić",
    > >
    > Różnie to bywa. Jak na budowie majster powie:" Ziutek ku...a, zap...aj po
    > młotek do kanciapy, tylko migiem ku...a !!" , to nikogo nie dziwi, a nawet
    > taki ton często jest wskazany ( w służbach mundurowych tez). Mi jak szef
    > poprzedzał polecenie zwrotem " czy mógłbym coś zrobić", to odpowiedziałem
    że
    > nie robię mu przysługi tylko dla niego i z nim pracuje. Dzięki temu relacje
    > między nami były bardziej koleżeńskie. Natomiast prezes poważnej firmy
> [...]

    Koleżanka z poczatkowego postu nic na ten temat nie pisze - na przykład czy
    to jest tylko jej pogląd i czy inni pracownicy też są tego samego zdania.
    Informacja, którą przekazała - to znaczy, że szef zwraca się "niech pani .."
    nie uzasadnia jednak takiej drastycznej oceny ("chamy i dzikusy") - zgodzisz
    się ze mną.

    Wiele także zalezy od czynników "niewerbalnych" - ogólnej atmosfery,
    intonacji - ale przecież tego nie wiemy.

    Generalnie nie zostałem jednak przekonany, że firma koleżanki z początkowego
    postu i kadra kierownicza jest chamska i niegrzeczna.