PracaGrupypl.praca.dyskusjeBazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy › Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    From: Wojtek M <d...@v...beztego.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    Date: Wed, 4 Jun 2008 02:26:24 +0200

    Dnia Sun, 01 Jun 2008 14:29:19 +0200, sz napisał(a):

    > ja tylko wszedlem na te kilka serwisow i porownalem liczby, które
    > bezlitośnie obnażają prawdę...
    >
    > aczkolwiek na zleceniach.przez.net chwalą się że "Nasi użytkownicy
    > zarobili łącznie ponad 1 384 185,00 złotych!"

    chwala sie rowniez tym:
    http://www.zlecenia.przez.net/images/napisali_o_nas/
    computerworld_11_2004.jpg
    chyba jakas swoista forma autoironii, albo faktyczny obraz tego po co sa te
    serwisy

    swoja droga oferuja chyba az za bardzo dobre zabezpiczenia dla
    zleceniodawcow, polityke prywatnosci maja, ale watpie, zeby chetnie
    udostepniali dane kontaktowe w przypadku niewyplacenia naleznosci
    wykonawcy, a wiadomo ze licealista czy student niekoniecznie musi chciec
    podpisywac umowe zlecenie na 100PLN, a ze platnosc zwykle nastepuje po
    dostarczeniu produktu poszkodowany jest najczesciej odbiorca, zleceniodawca
    najwyzej czas traci

    wydaje mi sie ze takie portale skrzydla rowina dopiero kiedy albo w Polsce
    beda warunki do zaufania kontrahentom w pracy online, albo zaimplementuja
    mechanizmy ala: http://www.rentacoder.com/