PracaGrupypl.praca.dyskusjeBardzo pilnie,Programista . Katowickie. (nie pierwsza praca) › Re: Bardzo pilnie,Programista . Katowickie. (nie pierwsza praca)
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bardzo pilnie,Programista . Katowickie. (nie pierwsza praca)
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 2 Mar 2003 18:05:59 +0100

    "Robert Darmochwal" <c...@p...onet.pl> wrote in
    news:b3t74n$lcv$1@news.onet.pl:

    > Potrzebuje pilnie pracy, stalego zatrudnienia , albo najchetniej
    > pojedynczego zlecenia - taka preferencja w zwiazku z tym iz jesli
    > teraz zatrudnie sie na stale to nie bedzie mi przyslugiwal urlop w
    > lipcu jeszcze, wiec musialbym zrezygnowac z wakacji.

    Szczerze mowiac to jako pracodawce Twoje wakacje malo by mnie obchodzily. Takie
    szczegoly zachowaj dla siebie, jesli zalezy Ci na wakacjach to napisz po prostu, ze
    interesuje Cie pojedyncze zlecenie do np. lipca. Nie musisz wyjawiac swoich motywow,
    robiac to brzmisz ...hmmm... dziwnie.

    Poza tym :

    - trafiles na zla grupe
    - nie zawijasz wierszy...
    - piszesz w HTMLu...

    Pozdrawiam,
    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.