PracaGrupypl.praca.dyskusjeBan Millennium › Re: Ban Millennium
  • Data: 2005-03-01 11:57:37
    Temat: Re: Ban Millennium
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go> szukaj wiadomości tego autora

    > A co będzie jak taki bank wyrwie 100%? Ktoś się nad tym zastanawia?
    Czemu tak ma być? Są zresztą przepisy regulujące sprawy monopolu.
    To normalne, że zostanie kilka największych banków mających cały rynek
    i nieco lokalnych, oferujących usługi niszowe, nieopłaclane dla
    korporacji.
    Zauważ, co się dzieje obecnie na rynku bankowym: konsolidacja -
    łączenie się banków.

    > Ano pojawią się nowe banki, które zaczną mozolnie wyrywać swoje
    > własne 100%.
    Swoje własne 100% ma każdy. 100% rynkowe jest tylko jedno. Nowi
    Łukaszewicze zakłądający swoje banki nie będą się pojawiali masowo.
    Za to w obecnych bankach Łukaszewiczów nikt nie dopuści do głosu z
    powodów oczywistych.

    > Idiotyczna zabawa marnująca tylko środki - patrz tzw.
    > koszty krańcowe.
    Było wyraźnie napisane:
    I nie chodzi o idiotyczne zabawy marnujące środki, bo tego nigdy nie
    zabraknie, ale o umiejętność wydawania środków obecnie przeznaczanych
    na działania sprzedażowe i dobrą pracę w tym zakresie. Mowa była tylko
    w temacie w jakim powstał ten wątek, czyli o powodach niezadowolenia
    banków ze sprzedaży oraz sprzedawców z pracy w bankach i nie mam
    najmniejszego zamiaru wykraczać poza ten rejon. Krytykowałem obecny
    sposób zatrudniania oraz politykę sprzedaży obowiązującą w bankach.