PracaGrupypl.praca.dyskusjeBałagan › Re: Bałagan
    From: AKWinner <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bałagan
    Date: Fri, 18 Aug 2006 10:40:37 +0200

    therminator napisał(a):
    > Ludzie myślący twórczo lub rozgryzający problem nie mają czasu na
    > zastanawianie się nad organizacją na biurku, bo nie widzą "bałaganu czy
    > porządku" ale skupiają całą swoją energie na problemie i jego rozwiązaniu.
    > Nie mają czasu odkładać wszystkiego na miejsce bo to kosztuje utratę czasu
    > na realizację kolejnych wariantów pomysłów.
    Ja dostrzegam bałagan, tylko moja definicja bałaganu różni się znacząco
    od definicji innych osób.
    Fakt, że jak pracuję pełną parą to zupełnie nie interesują mnie tak
    przyziemne rzeczy jak papiery spadające z mojego biurka, ale ten bajzel
    jest wynikiem często jeszcze jednej rzeczy - ja uważam, że wszystkie
    stosy płyt, notatek, starych projektów, pilotów, telefonów teczek i
    innych mogą mi być ZARAZ potrzebne.
    Oczywiście najczęściej nie są, ale ja naprawdę nie jestem w stanie
    funkcjonować przy posprzątanym biurku.
    Natychmiast kładę na nim kolejną kupkę płyt do przesłuchania, kolejne
    zdjęcia, które należy już obejrzeć ...

    > Większość wybitnych ludzi nie przywiązywała wagi do porządku.

    ale ja nie jestem wybitna... ;(

    Lista rzeczy na moim biurku, stan z 18.08.06 godz: 10:16

    1. segregator z rysunkami
    2. faks z ofertą
    3. stary identyfikator
    4. metr krawiecki
    5. stara płyta z ofertą firmy
    6. kartka ze starym projektem imprezy sprzed 2 lat (była mi potrzebna w
    poniedziałek)
    7. Kibelek z wódką w środku - prezent od podwykonawcy (wódki zostało
    mało...)
    8. monitor oblepiony numerami tel., do ludzi, ktorych nie kojarzę...
    9. pod monitorem dwie niezidentyfikowane części plastykowe z dziurkami
    10. kartka mała z enigmatycznym zapisem: opiekunki do dzieci (nie mam
    dzieci! skąd to się wzięło?)
    11. notes z 2001
    12. na notesie papierowa koperta na płytę
    13. na kopercie stara faktura z hotelu
    14. na fakturze kartka z notatkami
    15. na notatkach naleśnik z 50 płytami róznymi
    16. kubeczek na przybory do pisani z długopisem niepiszącym od roku i
    zużytym błyszczykiem do ust
    17. przybornik (takie coś plastykowe na pisadła i kartki i spinacze)
    zapełniony wysypującymi się kopertami, kartkami, z brzytwą, starą kartką
    z rezerwacją z knajpy, stopery do uszu, zaproszenie na śub znajomych
    sprzed 2 lat, reszty nie widzę i nie ruszam, bo sie wysypie
    18. kalendarz stojący z formułą 1, otwarty na wrześniu
    19. notes aktualny z zapiskami otwarty na lipcu
    20. długopis
    21. zszywacz
    22. kubek po kawie
    23. pilot do wieży
    24. telefon służbowy
    25 telefon prywatny
    26. drugi telefon służbowy (nie moj, ktoś zostawił i znowu mi burdel
    robi...)
    27. teczka z projektem pokazu mody z 2005 roku
    28. wizytówki
    29. portfel
    30. koszyczek na papiery - na oko 40 cm wysokości kartek których nie
    tykam nawet teraz
    31. śrubka od obudowy komputera (2 tygodnie temu wsadziłam sobie pamięć
    i dysk dodatkowy i oczywiście nie skręciłam jeszcze kompa)
    32. płyta z projektami dekoracji wnętrz jakiejś miłej Pani - zostawiła
    mi to 2 tygodnie temu, powinno trafić na półkę...
    33. telefon stacjonarny

    Po lewej mam pod biurkiem jeszcze dwie półki, których już nie śmiem
    opisywać.
    Po zrobieniu listy zdałam sobie sprawę z tego, że to nie moja twórcza
    natura, tylko lenistwo.
    Z drugiej strony naprawdę nie lubię mieć czystego blatu biurka...
    Nie ma chyba złotego środka...

    Pozdrawia was załamana Ewa