PracaGrupypl.praca.dyskusjeBałagan › Re: Bałagan
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bałagan
    Date: Wed, 16 Aug 2006 16:47:17 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 15:36:06 +0200, AKWinner <e...@w...pl>
    w <ebv712$76r$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Porządek na biurku działa destrukcyjnie na moją kreatywność - jest
    > zakazany. Niestety zawsze jak idę na urlop koleżanki zabierają się za
    > odgruzowanie moich papierów... Dramat... Na szczęście wszystko szybko
    > wraca do normy...

    Hehe, to cos jak u mnie w poprzedniej pracy - biurko miało wysuwany
    pulpit z klawiaturą, a na blacie - na oko centymetrową warstwę papierów
    służących do bazgrolenia.
    Pewnego dnia przychodzę i widzę na jednym papierze napisane "Jak tak
    dalej pójdzie, to nie znajdziesz klawiatury.". To zadzwoniłem do
    koleżanki i zapytałem się, czy długo szukała klawiatury pod papierami.

    > Ewa

    ja czyli jakub
    Revoke.