PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Bądź szefem dla siebie! › Re: Bądź szefem dla siebie!
  • Data: 2004-03-22 05:45:54
    Temat: Re: Bądź szefem dla siebie!
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK wrote:

    > Mało zaawansowani użytkownicy grup dyskusyjnych myślą, że to
    > w jakiś konkretny sposób wpłynie na wzbogacenie baz spamerskich
    > (dopisanie takiego maila wielokrotnie do takiej bazy przez "żniwiarki",
    > czyli programy-boty skanujące wiadomości w poszukiwaniu adresów
    > mailowych...).

    ...odezwał się "zaawansowany użytkownik grup dyskusyjnych". Proponuję,
    żebyś wpisał to sobie do CV, HRowcy będą mieli polewkę totalną.

    :-)

    Że też nie wpadła Ci do głowy rzecz najprostsza : mało zaawansowani
    użytkownicy grup dyskusyjych po prostu nic specjalnego nie myślą
    odpisując w ten sposób. A Ty od razu z teoriami, cudami etc

    Miłego dnia. He, he ... Nie ma to jak dobry ROTFL z rana.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz