PracaGrupypl.praca.dyskusjeBadania lekarskie › Re: Badania lekarskie
    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Badania lekarskie
    Date: Fri, 19 Dec 2008 18:39:30 +0100

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gigh3n$6t5$1@node2.news.atman.pl Nikiel ;)

    > Wykonującą - jeśli już.

    No tak, dzięki, coś mi tu nie pasowało ;)

    > Niech sobie ma. Samo to nie sprawi, że badanie w innej uprawnionej
    > przychodni u innego uprawnionego lekarza będą nieważne.

    Może. Kontrola może zarzucić, że badanie było zrobione z placówką, z
    którą pracodawca nie ma pisemnej umowy, i mogą być sankcje dla
    pracodawcy. Dlatego pracodawca może żądać od pracownika/przyszłego
    pracownika aby wykonał badania we wskazanym miejscu (bo to leży w
    interesie pracodawcy).

    > Zapodaj coś więcej (ze źródłem najlepiej), bo jakoś mi się nie bardzo
    > chce wierzyć, że człowiek musiałby się poddać badaniu przez lekarza
    > wyznaczonego przez pracodawcę, a nie wybranego przez siebie.

    http://www.portalkadrowy.pl/188401_umowa_z_jednostka
    _sluzby_medycyny_pracy_musi_byc_zawarta_na_pismie.ht
    ml

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)