PracaGrupypl.praca.dyskusjeBSA, dzialalnosc gosp, kasa fiskalna (?) › Re: BSA, dzialalnosc gosp, kasa fiskalna (?)
  • Data: 2002-11-01 12:27:51
    Temat: Re: BSA, dzialalnosc gosp, kasa fiskalna (?)
    Od: "Premiere" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz J. Szelag" :

    : > : > Witam.
    : > : > Planuje zalozyc dzialalnosc gospodarcza, ktora opieralaby sie na
    drobnym
    : > : > handlu sprzetem komputerowym. Byloby mi wygodnie, przynajmniej na
    : > poczatku
    : > : > umiescic firme w domu. Lecz w domu jak to w domu - nie ma sie calego
    : > softu
    : > : > legalnego z licencjami itp. Stad pytanie: czy w takiej sytuacji
    : > : > powienienem sie obawiac, ze wpadna panowie z BSA i skontroluja mi
    nie
    : > : > tylko komputer firmowy lecz wszystko co posiadam w domu ? Jesli tak
    : > :
    : > : Byl wątek na innej grupie ale powiem. BSA Ci nic nie skontroluje. Moze
    : > : skontrolować Policja i to z nakazem. Jak bez to tez mozesz ich
    odprawic od
    : > : drzwi po nakaz (który BTW wystawia sąd lub prokurator). Tak więc jak
    : > widzisz
    : > : nie ma się czego bać.
    : >
    : > Jest czego się bać. Jeden mało ważny nielegalny program i zabierają cały
    : > sprzęt komupterowy, jako dowód rzeczowy. Przez to skończyć może się
    firma z
    : > dobrym pomysłem.
    : >
    : > Filmy i eMpecze do kosza. Nielegalny soft wymieniony na software i
    freeware.
    : > W późniejszym czasie możliwość dokupienia taniego legalnego
    oprogramowania i
    : > firma pracuje. Potrzebna jeszcze wiedza fachowa na temat komputerów oraz
    : > wkład gotówkowy. :)0 Trzeba się również liczyć z możliwością szybkiej
    : > dewaluacji wartości sprzętu i programów w tej szybko rozwijającej się
    : > dziedzinie życia. Można to 'ominąć' przez składanie komputerów na
    zamówienie
    : > z hurtowni. Potrzeba działalność gospodarcza?

    >Proponuje szyfrowac "klopotliwe" dane.

    Nie szyfruje, nie mam identyfikatora cyfrowego. :-(

    --
    pREMIERE