PracaGrupypl.praca.dyskusje › BP polska

  • 1. Data: 2006-11-01 11:15:09
    Temat: BP polska
    Od: "Martin" <a...@c...ef>

    Ktos wie moze jakch stawek mozna wolac w jednym z terminali tej firmy w
    uscislijmy to - dosyc bogatym wojewodztwie o niskim bezrobociu. Stanowisko -
    magazynier. Prosze o odpowiedzi, gdyz nie wiem czy warto zawracac sobie nimi
    glowe, a prace obecnie mam i to nawet niezla, takze jezeli bede chcial ja
    zmienic to tylko ze wzgledu na zarobki.

    Wdzieczny za odpowiedzi
    Martin

  • 2. Data: 2006-11-01 18:34:07
    Temat: Re: BP polska
    Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to>

    >dosyc bogatym wojewodztwie

    srednie wojewódzkie zawyża miasto centralne,
    ogólnie stawki są o połowe niższe

  • 3. Data: 2006-11-02 10:51:04
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Martin" <a...@c...ef> napisał w wiadomości
> [...]
    nimi
    > glowe, a prace obecnie mam i to nawet niezla, takze jezeli bede chcial ja

    I tu jest odpowiedź dlaczego polski rynek pracy jest taki kulawy i nie
    elastyczny, kiedy pracodawcy zaczną podawać płace ??? Mało tego często jest
    tak że po wysłaniu zapytania nie odpowiadają a jeżeli się człowiek zapyta
    osobiście też czasami kręcą.

  • 4. Data: 2006-11-02 17:54:31
    Od: "Martin" <a...@c...ef>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest
    > tak że po wysłaniu zapytania nie odpowiadają a jeżeli się człowiek zapyta

    nie rozumiem Ciebie - czy to zle, ze czlowiek szuka lepszej pracy niz ma
    obecnie ? Czy to zle ze staram sie wykorzystac obecna koniunkture i brak
    ludzi do pracy (przynajmniej u mnie w miescie) zeby sobie poprawic byt ?

    PS: Zreszta nareszcie po wielu, wielu latach tlustych dla pracodawcow, kiedy
    mogli wybrzydzac i stawiac nie wiadomo jakie wymagania, cala sytuacja
    obrocila sie przeciwko nim i to pracownik moze teraz wybrzydzac. I tak ma
    byc. Malo placacy niech spadaja na Bialorus. Koniec i kropka.

  • 5. Data: 2006-11-03 14:31:43
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > obrocila sie przeciwko nim i to pracownik moze teraz wybrzydzac. I tak ma
    > byc. Malo placacy niech spadaja na Bialorus. Koniec i kropka.

    Bardzo dobrze ale jakby pracodawcy podawali wysokość wynagrodzeń, więcej
    osób zmieniałoby prace i rynek by się ożywił co z kolej dalej podniosło by
    płace ...