PracaGrupypl.praca.dyskusje"BEZROBOCIE to przywilej" › Re: "BEZROBOCIE to przywilej"
  • Data: 2004-03-18 17:44:28
    Temat: Re: "BEZROBOCIE to przywilej"
    Od: "Magda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hej, niech Cię jakiś znajomy z Wrocławia zamelduje u siebie na czasowy okres-
    a przeciez nie musisz z nim mieszkać, to wtedy będziesz mógł się wyrejestrowć z
    PUP na Śląsku i zarejestrować we Wrocławiu. Wówczas mając 2 zameldowanie i
    czasowy i stały wybierasz w którym PUP chcesz być zarejestrowany.O szczegóły
    wyrejestrowania z powodu zmiany miejsca zamieszkania pytaj w swoim PUP (uwaga!
    na zasadzie przeniesienia masz czas na rejestracj e w nowym PUP w ciągu 7 dni
    od daty nowego meldunku, po uprzednim wyrej.się ze starego PUP)
    A swoją drogą art. jest mocno przesadzony, to są skrajne przypadki z tym
    odbieraniem zasiłku. Nie wszyscy bezrobotni są głupi, ludzie czytać umią, pytać
    też na szczęście, ustawa jest jedna, a totalnych olewusów i pieniaczy
    niestety "kilku".
    pozdrawiam
    Magda
    magda