PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    From: "Jacek5" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Date: Thu, 24 May 2007 15:51:05 +0200

    > Nie oznacza też, że jest odwrotnie.

    Podałem tylko przypadek zaobserwowany przeze mnie w firmie, w której
    pracowałem jakiś czas temu.
    Firma handlowa, dystrybucyjna.
    Zamknieta grupa kilku handlowców, kontra jeden 'oryginał'.
    Patrzyłem na to z pewnego dystansu jako osoba z zewnątrz, świadcząca usługi
    inform.
    I z całą pewnością, taki układ nie sprzyjał wydajności pracy.

    > A dlaczego zakładasz, że ktoś taki w ogóle jest? Skąd Ci się wziął
    > jakiś prowodyr konfliktu i dusza towarzystwa? Do tego, by grupa
    > nie znosiła kogoś, żaden prowodyr nie jest potrzebny.

    Zawsze istnieje przewodnik, który nadaje ton...

    > Tylko gdy wymieniamy osobę i tak mało znaczącą dla projektu.

    O to mi chodziło.
    Ktoś, kto jest lubiany w grupie, ale niekoniecznie wydajny jako pracownik.

    Nowy pracownik zawsze ma świeższe i bardziej obiektywne spojrzenie.
    I to powinno poprawić klimat, choćby poprzez zainteresowanie grupy nowym
    kolegą.

    > Życzeniowe myślenie, ot co.

    Myślenie praktyczne.