PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Date: 23 May 2007 11:34:59 +0200

    Sheer napisał(a):

    [...]

    > to znaczy, że chodzi o coś nieuczciwego, o *WYZYSK* !!!

    Paranoje i teorie spisku -> pierwsze piętro, drugie drzwi na prawo.
    *knock*, *knock*. Obejrzyj napierw realia rynkowe zawodu o którym
    dyskutujemy (projektanci, programiści, branża IT), a potem wygłaszaj
    swoje teorie.

    Pracodawca, który nie będzie dbał o pracowników IT przy obecnej sytuacji
    rynkowej, po prostu nowych nie znajdzie. Więc nie ciągnij smętnych teorii,
    które niewiele z rzeczywistością mają wspólnego.

    Ludzie starsi znakomicie się nadają na projektantów, na kierowników
    projektów itd. Właśnie ze względu na doświadczenie. Na cholerę oni mają być
    zatrudniani na niskich, roboczych stanowiskach, gdzie dostajesz karteczkę
    z nazwą metody, danymi we/wy i ciałem metody do wypełnienia? Na takim
    stanowisku sprawdzą się młodzi, bo przy okazji się czegoś nauczą.

    Więc weź porządnie przejrzyj ogłoszenia. Bo jakoś przez ten okres jak
    moderowałem ppo, to ja widziałem dziesiątki ogłoszeń, gdzie szukali ludzi
    *z doświadczeniem* i nie patrzyli na wiek.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl