PracaGrupypl.praca.dyskusje › Avon - testy

  • 1. Data: 2003-04-10 20:18:00
    Temat: Avon - testy
    Od: "Wojtek" <e...@t...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z was wie coś na temat testów logicznych i matematycznych
    stosowanych w firmie Avon?

    Wojtek

  • 2. Data: 2003-04-10 20:55:57
    Temat: Re: Avon - testy
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik "Wojtek" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z was wie coś na temat testów logicznych i matematycznych
    > stosowanych w firmie Avon?

    Ludzie w jakim kraju my zyjemy. Jak juz do Avonu sa testy to jest zle.
    Niedlugo do McDonald's beda testy.

  • 3. Data: 2003-04-10 22:55:49
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    michu napisał:

    > Ludzie w jakim kraju my zyjemy. Jak juz do Avonu sa testy to jest zle.
    > Niedlugo do McDonald's beda testy.

    Avin prowadzi czasami nabor do fabryki pod Warszawa i do swojego biura
    regionalnego - w tym przypadku to chyba nie takie dziwne? ;)

    Flyer

  • 4. Data: 2003-04-11 09:13:19
    Od: "Wojtek" <e...@t...pl>

    No cóż - Avon to nie tylko panienki z katalogami. To tez duże
    przedsiębiorstwo i biuro handlowe..i w sumie całkiem poważny koncern
    międzynarodowy - a jeśli sadzisz ze te kosmetyki i cala reszta robi sie
    "sama" to cóż ... współczuję.

    Wojtek

  • 5. Data: 2003-04-12 12:37:07
    Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>

> [...]
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z was wie coś na temat testów logicznych i matematycznych

    ja bylam u nich na rozmowie kwalifkacyjnej jakies pol roku temu ale poza
    rozmowa w jezyku angielskim zadnych testow nie bylo.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 6. Data: 2003-04-13 19:59:58
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    michu <6...@n...net> zapodał(-a):

    > Ludzie w jakim kraju my zyjemy. Jak juz do Avonu sa testy to jest zle.
    > Niedlugo do McDonald's beda testy.

    Hmmm... chyba się nie orientujesz, jaka to duża firma...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl