PracaGrupypl.praca.dyskusjeAudyt oprogramowania › Re: Audyt oprogramowania
  • Data: 2005-09-08 08:02:50
    Temat: Re: Audyt oprogramowania
    Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > multilicencję mogą sprzedawać tylko wybrani z autoryzowanych. wic się nie
    > dziw ze sprzedawca cię do nich nie zachęcał :)

    Tak i nawet maja tytul Partnera Handlowego MS i chwala sie tym...
    Zreszta o licencjach grupowych rozmawialem z _firmami informatycznymi_ a nie
    sklepami... sklepy wylozyly sie na czym innym...

    Przyznam, ze zaczynamy odbiegac od tematy dyskusji (patrz moj pierwszy post)
    i zaczynamy bawic sie to co ja potrafi i jak mozna obejsc licencje (a mozna
    ;-) ).