PracaGrupypl.praca.dyskusjeAu Pair w Anglii › Re: Au Pair w Anglii
    From: cura <m...@d...majlowy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Au Pair w Anglii
    Date: 15 Jun 2005 09:25:03 GMT
    Sender: m...@p...onet.pl@bgr165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na pl.praca.dyskusje napisane przez Ciebie zostało:
    > Ile średnio za rok może dostać Au Pair w Anglii. Oczywiście pytam o czysty
    > zysk po odliczeniu wszelkich kosztów wyjazdu, pobytu, opłaceniu wszelkich
    > kursów nauki języka angielskiego. Pytam bo widziałam ofertę, w której była
    > mowa o zarobieniu ok.70 000zł. (nie pomyliłam ilości zer) Czy to możliwe??

    Moim zdaniem to mało prawdopodobne. Aupair w UK zarabiają maksymalnie około
    100 L/tydzień. Jeżeli host family zdecyduje się pokrywać w pełni wydatki
    związane z Twoimi kursami no to można powiedzieć, że tyle właśnie
    zarobisz na czysto. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale zarówno w górę
    jak i w dół - jeśli chodzi o pieniądzę (wiadomo - większe miasto to
    większa kasa i odwrotnie).

    Jeżeli chcesz zarobić większe pieniądze - jedź jako mothers help albo
    nanny. Oczywiście musisz posiadać odpowiednie kwalifikacje - wyższe niż
    w przypadku aupair.

    PS. Wszelkie reklamowe oferty z podaną kwotą zarobków "na dzień dobry"
    możesz dzielić przez 2.

    pozdrawiam,
    --
    cura