PracaGrupypl.praca.dyskusjeAtrakcyjne wynagrodzeinei - IT Krakow › Re: Atrakcyjne wynagrodzeinei - IT Krakow
  • Data: 2006-06-04 21:42:35
    Temat: Re: Atrakcyjne wynagrodzeinei - IT Krakow
    Od: "programista" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I wrocisz po to, zeby zarabiac 3-5 na reke? Nie rozumiem.

    Bede sie staral rozpoczac wlasna dzialalnosc.
    Poza tym bede mial juz splacone mieszkanie, a wtedy
    zarobki np. 5k na reke nie byly by takie zle :-).
    Ale tez mozliwe ze juz tam zostane, znajomi ciagle
    sie deklaruja ze chca wracac, ale jakos nie wracaja
    wiec pewnie cos w tym jest.

    pozdrawiam
    student 4tego roku (zaoczny)/ programista