PracaGrupypl.praca.dyskusje[press] Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze › Re: Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze
    From: marcela <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze
    Date: Sun, 27 Apr 2008 10:50:47 -0700 (PDT)

    On 27 Kwi, 13:34, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > Z pozdrowieniami dla Any Usera. ;>
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Atmosfera-pracy-wazn
    iejsza-niz-pienia...

> [...]
    > firmie dodatkowy zysk - dodaje Monika Dawid-Sawicka, ekspertka zajmująca
    > się badaniem postaw pracowniczych.
    >
    > [...]
    >
    > Najbardziej zadziwiające jest to, że choć tylko 46 proc. pracowników
    > zatrudnionych u najlepszych pracodawców jest zadowolonych z pensji, to
    > wcale nie chcą zmienić pracy. Z raportu wynika, że aż 3/4 z nich
    > deklaruje, że musiałoby mieć naprawdę ważne powody, żeby zacząć szukać
    > innego zajęcia. Natomiast w firmie, która specjalnie nie dba o
    > pracowników, o zmianie pracy myśli co druga osoba.

    Dla mnie najważniejsze są pieniądze.Pracowałam w firmie, gdzie była
    atmosfera rodzinna, dużo było mi wolno, szef do rany przyłóż ale
    niestety - małe pieniądze.
    Przeszłam do innej firmy, gdzie jest atmosfera trudna i ciężka.Szef
    właśnie - drze twarz na pracowników.Nie zniechęciło mnie to, pieniądze
    są takie o jakich kiedyś mogłam pomarzyć.
    Z konfliktami nauczyłam się żyć, rozmawiam, zarażam dobrą
    atmosferą.Szef przy mnie od pewnego czasu bardzo się zmienił - tak mi
    mówią koledzy i koleżanki, którzy znają go dłużej.
    Oczywiście przeżyłam dużo przykrości i nie raz dostałam przysłowiowego
    kopa.Większość ludzi o słabej psychice zostawili by to z płaczem,
    poddali się - ale ja nie, duże pieniądze to dla mnie główny
    wyznacznik, jestem twarda i nie ulegam emocjom