PracaGrupypl.praca.dyskusjeAtmosfera w pracy-długie › Re: Atmosfera w pracy-długie
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Atmosfera w pracy-długie
    Date: Sat, 6 Jan 2007 16:07:08 +0100

    W wiadomości news:eno4uu$q80$1@inews.gazeta.pl x-men
    <m...@g...pl> pisze:

    > Ale mam strasznego doła od kilku dni (wcześniej tak źle
    > mi nie było). Wczoraj po około 3 godzinach po powrocie z pracy
    > uspokoiłem się na tyle by zacząć normalnie funkcjonować.
    Słuchaj, wiem, że to może być trudne, ale postaraj się nie przynosić pracy
    do domu.
    Nie pozwól aby to, co tam się dzieje zdominowało Twoje życie. Jakkolwiek Ci
    teraz kiepsko to nie jest koniec świata, ludzie przechodzą przez gorsze
    sytuacje (wiem, że to truizm, wiem).
    Pomyśl co Cię najbardziej dotyka w obecnej sytuacji i wymyśl jak się na to
    uodpornić. Jeśli dochodzi do nieciekawych sytuacji interpersonalnych -
    przygotuj sobie na spokojnie odpowiedzi i reakcje. Nie działaj ad hoc.
    No i trzym się, trzym, powiedz sobie - nie dam się wam, durnie, jesteśnie na
    mnie za ciency.
    Wierz mi, wszystko ma swój koniec, a ślimak nawet dwa. ;)

    Jotte