PracaGrupypl.praca.dyskusjeAssessment Center › Re: Assessment Center
    From: "Tom" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Assessment Center
    Date: Thu, 22 Jan 2004 14:37:20 +0100

    > dostalam zaproszenie na AC stad moja prosba do grupowiczow : prosze
    > podajcie KONKRETNE przyklady zadan wchodzacych w sklad tego badania /prosze
    > o troche szczegolow z waszego doswiadczenia, a nie tylko wymienienie np.
    > in-basket, prezentacja, dyskusja itd./

    Bylem kiedys na takim AC. Grupa dostała zadanie: jesteście w domku w puszczy,
    jes pożar lasu i trzeba uciekać. Macie jakieś-tam narzędzia, jak je wykorzystacie.
    Dokładnie nie pamiętam treści, ale coś w tym rodzaju.

    > wiem ze to naiwne pytanie, ale czy znacie jakies metody przygotowania sie do
    > tego w kilka dni??? :)

    Jeśli jest szansa, że będzie do wykorzystania wiedza merytoryczna, to można
    po prostu się jej douczyć. No a do takiego AC jak opisałem to wątpię,
    czy jest sens jest się jakoś specjalnie przygotowywać. Ważne tylko, żeby już lepiej
    siedzieć cicho niż walić głupoty.

    T.