PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    From: "Szymon" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Date: Thu, 11 May 2006 11:06:06 +0200

    Ja sie staram 8 lat i nic i tylko tyle osiągam, że poznaję nowe technologie,
    języki itp i co z tego jak nie mam pieniędzy z tego. Nie kazdy mieszka w
    mieście, a ten co mieszka nie wie jak jest gdzie indziej. Bo przejchać przez
    wiochę z Poznania do Wrocławia, a mieszkac tam to jest różnica.
    Ja mieszkam w średnim miasteczku w samym centrum, a TP nawet to nie potrafi
    mi neo założyć.
    Ale co tu dużo pisać "TP wspiera Polską reprezentację." Swój ze swoim
    trzyma.
    Ludzie bliżej nam do Etiopii niż do normalnych krajów nie ubliżając Etiopii
    oczywiście.