PracaGrupypl.praca.dyskusjeArbeit - angebot › Re: Arbeit - angebot
    From: "Grzegorz Z." <killserv@NOSPAM_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Arbeit - angebot
    Date: 18 Jul 2002 13:28:13 GMT

    witam

    " " <g...@N...poczta.gazeta.pl> napisal:

    >Co do ustawy, to po pierwsze
    > nie wiadomo, czy w ogóle przejdzie. Jak już, to nie wiadomo jak będzie
    > wyglądała. W sumie dotyczy ona nie ludzi na GC, ale Turków i Jugoli,
    > którzy w Niemczech nic nie robią oprócz dzieci. Jest tam jeden punkt
    > odnośnie ludzi wysoko wykwalifikowanych, ale co z tego wyjdzie i jak to
    > będzie interpretowane, to dopiero się zobaczy.

    ogolnie ustawa jest juz przeglosowana tylko jej wiekszosc zarzadzen wchodzi w
    zycie z dniem 01.01.2003, a czesc juz jest realizowanych.
    a powiedz mi czy ty to czytales? mam wrazenie ze tylko ktos ci opowiadal
    o niej lub cos w tym stylu.
    zgadzam sie ze sa rozne protesty odnosnie tej ustawy moze zostanie
    zmieniona po wborach ale w obecnej postaci jest wyraznie powiedziane kto
    to jest wysoko wykwalifikowany (dokladnych slow nie pamietam ale chyba nie
    to nie ma konkretnego znaczenia) wiec wszystko sie sprowadza tylko do
    odczekania tych kilku miesiecy i ....

    --
    Pozdrowka