PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja + Autoprezentacja na CD - czy warto ?

  • 1. Data: 2003-09-26 18:51:31
    Temat: Aplikacja + Autoprezentacja na CD - czy warto ?
    Od: "Publicon" <publicon@[usun_to]pf.pl>

    Witam,

    Jeden mój kolega podpowiedział mi, że podobno "pracodawcy lubią kiedy ktoś
    jest bardziej oryginalny niż tylko ten kto ograniczy się do podania o
    pracę". Chodzi o prezentację dołączoną na CD do "podania o pracę" - "własną
    wizytówkę na płycie CD. Taką prezentację multimedialną o sobie "... Kolega
    zasugerował Delphi lub CPP Buildera, a ja ponieważ nie orientuje się zbytnio
    w tych środowiskach... więc zrobiłbym to we flashu...

    A zastanawia mnie teraz.... co umieścić w takiej prezentacji... Jestem z
    wykształcenia informatykiem i specjalizuję się w aplikacjach internetowych,
    więc pewnie można by coś na ten temat napisać... Opisać swoje portfolio,
    pochwalić się kreatywnością... itd...

    Ale... czy takie dołączanie płytek do podań o pracę jest przez Was
    praktykowane, czy to taki pionierski pomysł mojego kolegi... Jeżeli ktoś z
    Was stosuje takie metody, to jaka jest ich skuteczność, jak traktuje się
    ludzi, którzy dają od siebie "coś więcej" - w taki sposób ? Myślę oczywiście
    o podaniach o pracę składanych osobiście... przy korzystaniu usenetu można
    podesłać link to prezentacji online.

    Co Wy na to, warto ?

    Publicon

    publicon@[usun_to]pf.pl

  • 2. Data: 2003-09-26 20:29:31
    Temat: Re: Aplikacja + Autoprezentacja na CD - czy warto ?
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Fri, 26 Sep 2003 20:51:31 +0200, gdy "Publicon"
    <publicon@[usun_to]pf.pl> napisał:

> [...]
    >Was stosuje takie metody, to jaka jest ich skuteczność, jak traktuje się
    >ludzi, którzy dają od siebie "coś więcej" - w taki sposób ?

    Czy skuteczne? Na pewno wyróżnisz się, panie haerówki zerkną na CD
    choćby z ciekawości. Jeśli prezentacja będzie przygotowana
    profesjonalnie, na CDRze będzie jakaś wydrukowana naklejka (jak to się
    nazywa, label?), same punkty dodatnie ;-)

    Chyba nie jest to zbyt czesto praktykowane, ... ale chyba dobrze? ;-)
    Gdyby co drugi kandydat przynosił płytkę CD, to nikt nie miałby czasu
    ich przeglądać i lądowałyby w koszu.

    pzdr
    robert

  • 3. Data: 2003-09-27 09:53:42
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości news:3089nvs3elcu7lg9ro3odk4t71kern0m02@4ax.com...
> [...]

    > Chyba nie jest to zbyt czesto praktykowane, ... ale chyba dobrze? ;-)
    > Gdyby co drugi kandydat przynosił płytkę CD, to nikt nie miałby czasu

    są zawody gdzie taka forma to niemal standard dla lepszych stanowisk....
    i praktykuje sie to od czasu gdy płytka cd-r przestała kosztować 50 żł [przy
    zarobkach na poziomie 400 zł ;)]

    zatem portfolio grafika, filmowca, muzyka, informatyka równiez itd... jest
    jak najbardziej pożądanym a często niezbędnym elementem aplikacji

  • 4. Data: 2003-09-27 16:56:12
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Sat, 27 Sep 2003 11:53:42 +0200, gdy Piotr Żebrowski

    >są zawody gdzie taka forma to niemal standard dla lepszych stanowisk....
    >i praktykuje sie to od czasu gdy płytka cd-r przestała kosztować 50 żł [przy
    >zarobkach na poziomie 400 zł ;)]

    a ile kosztowała wtedy nagrywarka?

    >zatem portfolio grafika, filmowca, muzyka, informatyka równiez itd... jest
    >jak najbardziej pożądanym a często niezbędnym elementem aplikacji

    ciekawe kiedy standardem będzie dołączanie DVD-Rów :)

    r.

  • 5. Data: 2003-09-27 19:39:20
    Od: "neco" <h...@p...net**USUN TO**>

    hmm.. zapewne na jedno ogłoszenie pracodawca otrzymuje kilkaset ofert.
    No i teraz pytanie: czy pani przeglądającej te oferty- i poświęcającej im po
    średnio 15 sek., zechce się włożyć
    CD do czytnika i stracic kilka minut..
    Tak jak ktoś wcześniej pisał - to może zdać egzamin jeżeli np projektujesz
    strony WWW i wsadzisz tam
    strony ktore zrobiłes..