PracaGrupypl.praca.dyskusjeApel do 30-35 latkow. › Re: Apel do 30-35 latkow.
    From: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Apel do 30-35 latkow.
    Date: Mon, 14 Apr 2003 16:49:40 +0000 (UTC)

    TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    > z mojej studenckiej paczki biologia Uj i medycyna wyglada to tak-Same
    > dziewczyny 10 lat temu koniec studiow
    > -jedna jest lekarzem ale nie miala z czego zyc i jest przedstawicielem
    > firmy farmaceutycznej 12 godzin pracy 3-4 tys
    > jedna dentystka dzierzawi gabinet ma dziecko pracuje na 3/4 ok 2500
    > jedna pracuje jako nauczycielka biologii w szkole dla zaocznych 12 i wiecej
    > godzin (dziennie) ok 3000
    > jedna w zwyklej szkole 800zl
    > dwie na uczelni 700 i 850 zl
    > jedna w anglii jest sprzataczka

    Jak to czytam to naprawdę żal mi tych "młodych, wykształconych, ambitnych".
    Ja zaraz po technikum podjąłem pracę, głównie dlatego żeby uniezależnić się
    finansowo od rodziców. Studia olałem (tzn. chodziłem na zaoczne dopóki WKU
    nie dało mi spokoju ;-)) Po kilku latach (cały czas w jednej branży) zdobyłem
    na tyle doświadczenia że teraz bez problemu mogę znaleźć pracę a także
    pracować samodzielnie i zarabiać więcej niż jak tu piszecie ludzie z dobrym
    wykształcenie. Bez stresu, wyścigu szczurów, przepychanek o awans zarabiam
    tyle że starcza mi na wygodne życie. BTW: pierwszą pracę zacząłem w 1996 i
    wtedy też nie było łatwo.

    pozdrawiam i życzę wszystkim sukcesów w tym co robią
    Piotr