PracaGrupypl.praca.dyskusjeApel do 30-35 latkow. › Re: Apel do 30-35 latkow.
    From: "Lukas" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Apel do 30-35 latkow.
    Date: Sat, 12 Apr 2003 16:08:05 +0200
    Sender: t...@a...pl@pa26.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    Kiedy mój kolega coś takeigo mówił:

    Ucz sie ucz , bo nauka to potęgi klucz
    Ach bedziesz miał tych kluczy wiele
    to zostanie KLUCznikiem w Kosciele
    :)
    Przemku wiesz co ci powiem - ci 30 latkowi czesto maja racje.
    Ja znam ludzi , którzy pokonczyli w ostanich latach studia - osły i jeszcze
    raz osły.
    Naprawde są jednostki -no mysle , ze gdzies tak 20% ogółu liczących sie.

    Kiedys studiowały naprawde wybitne jednostki.
    Ja pamietam czas , ze aby dostac sie do liceum to było coś lub technikum.
    Studiowali prawdziwi mózgole.

    A teraz natworzyło sie uczelni "disco polo" - gdzie konczy dziewczyna
    ekonomie na 5 i nie wie co to jest bilans
    i mówi taka do mnie , ze ona była na specjalizacji zarządzanie a nie
    rachunkowośc :)

    Albo facet konczy informatyke i nie wie co to algorytm, całka i takie tam

    Co do wykorzystania szans - to masz troche racji - mieli lepiej.
    Ale wielu z tego pokolenia - nie mogło skorzystac z takiej okazji - nie
    mieli studiów.
    Bo na studia były prawdziwe egzaminy!!!

    Fakt masz trudniej , bo masz konkurencje.

    Ja , jak studiowałem to miałem lepsze propozycje niż dzisija mając
    tytuł -chociaz mam juz doświadczenie.
    Co do zarobków - to masz racje - ale co ma powiedziec frima, która chce
    cie zatrudnic - a ty jestes dla niej wielka niewiadomą. Oni w ciebie
    inwestuja.

    pozdrawiam

    Lukas