PracaGrupypl.praca.dyskusjeApel do 30-35 latkow. › Re: Apel do 30-35 latkow.
    From: "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Apel do 30-35 latkow.
    Date: Sat, 12 Apr 2003 15:49:08 +0200

    Praca fizyczna w polsce to po I primo na firme raczej sie nie zarobi (no
    chyba ze do tej pracy zaliczymy wymuszenia)

    Ja zarobilem. Na zycie. I mialem zaplacony ZUS. Bo z firmy przez pierwsze
    miesiace wychodzilem na zero.

    > po II secundo panie Marcinie historie o skoku 1000>>>7000 za zaangazowanie
    jakos do mnie nie trafiaja.

    Jestem informatykiem, firma w ktorej pracowalem robila projekty dla klientow
    zagranicznych za ktore ja bylem odpowiedzialny, moja wartosc rosla, wiec
    dostawalem podwyzki, zebym nie odszedl.

    Moi Koledzy w tej firmie do dzisiaj zarabiaja podobnie, mimo recesji.

    > Jasne ze wygodna bo przeciez kazdy powinien sie cieszyc gdy po 5 latach
    > studiow moze zarobic tyle, zeby z 2 kolegami wynajac mieszkanie.

    Ja nie moglem. Mieszkalem z rodzicami. Za to teraz mam wlasne. Po prostu nie
    czekalem az mi manna z nieba spadnie, tylko robilem co sie dalo, zeby
    zarobic na to co chce.

    > Powinien cieszyc sie tym bardziej ze jest (niestety) swiadomy braku
    perspektyw.

    Nie ma czegos takiego jak brak pespektyw. Jest niechec do wysilku i
    odpowiedzialnosci za siebie.

    > Doliczymy ewentualne malzenstwo za 2-5 lat, wychowanie dziecka i mamy
    niezle
    > bagno.

    Ozenilem sie 3 lata po studiach, teraz mam dwojke dzieci. Mozna.

    > Pozostaje sie nie przejmowac i liczyc, ze wszystko sie poprawi, przeciez
    kryzys na rynku pracy musi sie kiedys\ skonczyc.

    Dla kogos kto tak mysli nigdy sie nie skonczy.