PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnkieta dla osób niepracujących › Re: Ankieta dla osób niepracujących
  • Data: 2006-01-01 14:00:42
    Temat: Re: Ankieta dla osób niepracujących
    Od: "PS" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

    > prezes, czy ta grupa ma nazwe pl.bezrobocie.dyskusje ???

    Rozumiem, o co chodzi, ale nie ma grupy pl.bezrobocie.dyskujsje, szukałem. I
    myślę, że temat przejściowego braku pracy pasuje do grupy praca.dyskusje. Bo
    zobacz, ja nie chcę dotrzeć wyłącznie do zarajestrowanych bezrobotnych, ale
    też do osób które chwilowo nie mają pracy lub nie mają _legalnej_ pracy.

    Jeśli zaś chodzi o dyskusję o pracy, to na przykład nie wiem, czy wiecie, że w
    2005 roku można było poprzez Urząd Pracy pozyskać z EFS bezzwrotne środki na
    rozpoczęcie działalności gospodarczej. Nie wiem, kiedy rusza tegoroczna edycja
    i nie pamiętam maks. kwoty dofinansowania, ale dla wielu ludzi to może być
    szansa "pójścia na swoje". Trzeba się oczywiście najpierw zarejstrować w UP i
    przejść szkolenie dla przedsiębiorców. Co o tym myślicie? Chyba osoby, które
    mają pomysł na biznes i nie chcą już pracować dla innych, mogą na tym skorzystać.

    Piotr