PracaGrupypl.praca.dyskusjeAllianz, "doradca klienta" - pakować się w to? › Re: Allianz, "doradca klienta" - pakować się w to?
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Allianz, "doradca klienta" - pakować się w to?
    Date: Wed, 07 Dec 2011 01:16:17 +0100

    W dniu 2011-12-06 19:28, Jackare pisze:
    > Użytkownik "Peter"<p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > bardzo chytra socjotechnika by wydębić od kogoś pieniądze za nic bo tym w
    > gruncie rzeczy są ubezpieczenia. Po niemiłych doświadczeniach z różnymi
    > ubezpieczeniami majątkowymi ubezpieczeń na życie nie biorę nawet pod uwagę -
    > prawnicy różnych TU będą w stanie dowieźć że nagła śmierć w wypadku
    > samochodowym była dokonanym z premedytacją samobójstwem co jest zapewne
    > wyłączone z ochrony.
    >
    > To tylko przykład - produktów ubezpieczeniowych jest milion, ale zastanów
    > się czy w dobie kryzysu finansowego łatwo będzie sprzedać wirtualny produkt

    Ja stracilam tylko czas w tym Whintertourze (czy jak mu tam) kiedyś oraz
    w Compensie. Dostałam certyfikat PUNU i sobie leży w szufladzie, bo
    pieniędzy z tego nie było (żadnych!) Okiwali nas, Jakieś pieniądze
    obiecali. W rezultacie okazalo się, że trzeba sobie założyć działalność
    i osobne konto w banku oraz opłacać składki ZUS. Niezależnie czy był
    zarobek czy nie, a nie było, bo przecież każdy jest gdzieś ubezpieczony
    i o klienta trudno. Szmal to ma dyrektor i menager, są normalnymi
    pracownikami. Na dodatek im więcej pracowników zwerbują to tym lepiej
    dla nich.
    Za to balangi/dyskoteki fajne organizowali, ale to nie cieszyło jak
    zarobku żadnego nie było.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w