PracaGrupypl.praca.dyskusjeAllianz, "doradca klienta" - pakować się w to? › Re: Allianz, "doradca klienta" - pakować się w to?
    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Allianz, "doradca klienta" - pakować się w to?
    Date: Tue, 6 Dec 2011 19:53:05 +0100

    Dnia Sat, 3 Dec 2011 06:24:01 -0800 (PST), Peter napisał(a):

    > 1. Praca sprowadza się do pozyskiwania klientów i zawierania z nimi
    > umów, system wynagrodzeń jest wyłącznie prowizyjny.

    Czyli może być tak, że będziesz zapierdzielał dwa tygodnie, wydawał na
    paliwo, i nic z tego nie dostaniesz. Pasuje ci taki układ?

    > 2. Może nie znam realiów tej branży, ale czy przypadkiem nie jest tak,
    > że ewentualni klienci mają głowę na karku i chcąc się ubezpieczać
    > raczej robią to sami, nie czekając na ewentualnych "akwizytorów"?

    Tak, Ty masz wyłapywać niekumatych i robić im wodę z mózgu tak podpisali
    umowę. Pasuje ci to?

    > a 10 grudnia mamy już zdawać egzamin,
    > koszt to podobno 220 zł.

    Hehe. Zapomnij. Co to za firma, w której musisz wydawać swoje pieniądze, a
    sam nic z tego nie będziesz miał? Poważne firmy tak nie robią. Jak mają cię
    sprawdzić to zrobią to bez kosztów z twojej strony.
    Na takich warunkach, których nawet gównianymi nazwać nie można, to możesz
    sobie założyć własną firmę i nawet opłacając zusy srusy pewnie lepiej na
    tym wyjdziesz.

    > i wyciągania pieniędzy

    O toto. Zgarną od 15 osób po 200 zł, a po tygodniu większość z nich
    odejdzie. A firemka będzie miał zysk.

    > Pani na rozmowie zaczęła opowiadać o
    > tym ile to już świata zwiedziła w ramach wycieczek, które firma jej
    > zafundowała za dobre wyniki. Czy to tylko taki wabik na zachętę?

    Kłamstwa i bzdury. Takie systemy są od lat. Aż dziw bierze, że ludzie się
    na coś takiego nabierają.

    > Krótko mówiąc: czy przypadkiem nie wpakuję się w bagno decydując się w
    > poniedziałek na to wszystko?

    Możesz ich z czystym sumieniem i grubszym portfelem olać. ja bym nawet nie
    podejmował z nimi kontaktu, nieważne, czy to oni zainicjują czy nie.
    --
    marcin