PracaGrupypl.praca.dyskusjeAlkomat czy Tester moze byc podstawa zwolnienia ???? › Re: Alkomat czy Tester moze byc podstawa zwolnienia ????
  • Data: 2004-04-02 09:39:51
    Temat: Re: Alkomat czy Tester moze byc podstawa zwolnienia ????
    Od: KubaTyszko <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    najlepiej zrob sobie badania na wszeklie wirusy i inne choroby.
    i czekaj az sie czyms zarazisz to wtedy mozesz liczyc na spora kase
    udowadniajac ze zaraziles sie przez ten ustnik ;-).

    a tak na powaznie to pracodawca po wykryciu alkoholu musi w jakis sposob
    uzyskac wydruk z urzadzenia dokladnie mierzace jego stezenie.
    czyli albo wezwac policje albo zawiezc pracownika na alkomat.

    odmowic wydaje mi sie ze mozesz i tu w gre wchodzi zgloszenie tego do
    sanepidu.

    z tego co wiem to nawet policjantowi mozesz odmowic kiedy zachodzi
    podejrzenie ze ustnik nie jest sterylny ( tylko wtedy czeka cie jazda na
    komende i zabawa z alkomatem).