PracaGrupypl.praca.dyskusjeAkwizytor czy Przedstawiciel Handlowy? › Re: Akwizytor czy Przedstawiciel Handlowy?
    From: "Tomek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Akwizytor czy Przedstawiciel Handlowy?
    Date: Fri, 17 Jan 2003 16:04:35 +0100
    Sender: b...@o...pl@62.233.233.2

    > Oj to dziwne, jak ja sie orientowalam to mi Pani dokladnie przez telefon
    > powiedziala: zarobki przedstawiciela NA PROWIZJI, a jedynie PO PEWNYM
    CZASIE
    > i rzekomo DLA NAJLEPSZYCH sluzbowy samochod i telefon komorkowy.
    > Ja bylam na kilku szkoleniach (bezplatnie) w jednej firmie. Robilam
    > prezentacje i nie dostalam za to zlamango grosza, bo bylo to tylko
    szkolenie
    > na ewentulalna przedstawicielke.
    > Moze zle cos interpretuje, ale dla mnie wszystko co nie jest placone za
    > godziny ale jest na prowizji to akwizycja. Moze na lepszych i gorszych
    > warunkach ale akwizycja.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ania

    Mówisz o formie wynagradzania. Zarówno PH jak i akwizytor mogą mieć stałą
    pensję.
    W tej chwili jest na tyle wysokie bezrobocie, że pracodawcy mogą przebierać
    wśród potencjalnych pracowników. Stąd powszechne jest oferowanie PH na okres
    próbny tylko prowizji. Jeszcze 2,3 lata temu tego nie było ( IMO podstawa
    dla dobrego PH nie jest aż tak ważna)
    Ja interpretuje pracę akwizytora jaką sprzedaż bezpośrednią towaru, a to, że
    niektórzy pracodawcy szukają "PH" i dają im do sprzedaży kasety to już inna
    sprawa. Zresztą nieważne jak to się nazywa, ważne co się robi.

    Pzdr
    Tomek