PracaGrupypl.praca.dyskusjeAkwizytor czy Przedstawiciel Handlowy? › Re: Akwizytor czy Przedstawiciel Handlowy?
    From: "Anutka" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Akwizytor czy Przedstawiciel Handlowy?
    Date: Fri, 17 Jan 2003 14:07:02 +0100

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b08tk5$pq0$1@news.onet.pl...
    > akwizytor

    > Nie. Przedstawiciel handlowy zajmuje się sprzedażą usług - dostarczanie
    > wody, tworzenie WWW, dostawa soczków, itd.
    > Akwizytor sprzedaje bezpośredno towar. Różnica jest bardzo duża. A co do
    > wynagradzania, samochodu, telefonu to bywa różnie.
    >

    > Tomek

    Oj to dziwne, jak ja sie orientowalam to mi Pani dokladnie przez telefon
    powiedziala: zarobki przedstawiciela NA PROWIZJI, a jedynie PO PEWNYM CZASIE
    i rzekomo DLA NAJLEPSZYCH sluzbowy samochod i telefon komorkowy.
    Ja bylam na kilku szkoleniach (bezplatnie) w jednej firmie. Robilam
    prezentacje i nie dostalam za to zlamango grosza, bo bylo to tylko szkolenie
    na ewentulalna przedstawicielke.
    Moze zle cos interpretuje, ale dla mnie wszystko co nie jest placone za
    godziny ale jest na prowizji to akwizycja. Moze na lepszych i gorszych
    warunkach ale akwizycja.

    Pozdrawiam
    Ania
    --