PracaGrupypl.praca.dyskusjeAktualizacja CV - Czy wysyłać informację o zmianach ? › Re: Aktualizacja CV - Czy wysyłać informację o zmianach ?
    From: studentos <s...@T...pl>
    Subject: Re: Aktualizacja CV - Czy wysyłać informację o zmianach ?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 25 Apr 2006 10:25:18 +0200

    25-04-2006, na pl.praca.dyskusje, Lukasz napisał(a):

    > W tym przypadku zadziała na
    > Twoją niekorzyść. Lepiej postrzegani są kandydaci, którzy szukaja lepszej
    > pracy, a poza tym na rozmowie kwalifikacyjnej będziesz miał mniejsze pole
    > manewru do negocjowania przyszłej pensji.

    Zastanawiałem się nad tym walorem, ale z drugiej strony wiem na 100%, że
    raz przegrałem w b.dobrej firmie, ponieważ potrzebowali kogoś mogącego
    rozpocząć pracę od zaraz. A mnie teoretycznie obowiązywał trzymiesięczny
    termin wypowiedzenia. Teraz jestem na trzymiesięcznym okresie wypowiedzenia
    ze zwolnieniem z obowiązku świadczenia pracy. Więc może na pierwszy rzut
    oka nie wygląda to na "zwolnienie" mnie, tylko może także na złożenie
    wypowiedzenia przeze mnie ?

    Poza tym, przez te trzy miesiące otrzymuję wynagrodzenia, więc też nie mam
    jakiegoś ostrego noża na gardle... Jeśli bym odpowiednio przedstawił taką
    sytuację w treści maila, jakoś sucho i skupił się tylko na (w tym wypadku
    dwuznacznych) faktach, nie wyglądało by to tak źle ?
    studentos