PracaGrupypl.praca.dyskusje › Akademia Sieci CISCO

  • 1. Data: 2004-09-23 15:55:58
    Temat: Re: Akademia Sieci CISCO
    Od: "Pawel" <n...@s...com>

    Najpierw zrob sobie certyfikat dobrego wychowania i nie ustawiaj czasu z
    przyszlosci.

  • 2. Data: 2004-09-23 16:23:22
    Temat: Odp: Akademia Sieci CISCO
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    nie poadministrujesz siecią skoro swoim kompem ci nie wychodzi

    Użytkownik Krzysiek Kwiatkowski <k...@m...put.poznan.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@m...put.pozn
    an.pl...

  • 4. Data: 2004-09-24 04:09:09
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    laptopkoparskey <l...@p...onet.pl> zapodał(a):
    > nie poadministrujesz siecią skoro swoim kompem ci nie wychodzi
    [...]

    odezwał się ten, któremu 'wychodzi'...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-09-24 14:12:47
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

> [...]
    > administrator. w zwiazku z tym mam pytanie. czy oplaca sie robic
    > certyfikat CCNA (albo jakis inny), czy lepiej skonczyc jakies inne kursy

    Tak, warto zrobic CCNA, ale tylko po to zeby miec od czego zaczac. To
    poczatek ciekawej, ale trudnej sciezki.
    Nawet nie poczatek tylko miejsce na wytarcie nog przed wejsciem do ciekawego
    swiata sieci.
    Ale uwazam ze warto, nie koncentruj sie jednak na tym certyfikacie, traci
    znaczenie z dnia na dzien.

    FMT

  • 6. Data: 2004-09-24 15:53:45
    Od: noname <z...@g...pl>

    generalnie to zaden papierek nie zawadzi mniec ;)

> [...]
    > swiata sieci.
    > Ale uwazam ze warto, nie koncentruj sie jednak na tym certyfikacie, traci

    popieram. tylko ze nie do konca zgodze sie z ostatnim zdaniem iz traci
    wartosc z dnia na dzien to nie do konca tak, to jest pierwszy certyfikat
    ktory w moim mniemaniu gdybym byl pracodawca swiadczylby iz kandydat ma
    podstawowe wiadomosci o sieci i jej dzialaniu wiec uwazam iz warto go
    zrobic a na wartosci to on raczej nie traci sadze iz do pracy wlasnie
    jako administrator czy cos w podobie bedzie on wymagany lub preferowany
    z racji tego iz potwierdza (a przynajmniej powinien) on na dzien dobry
    ze ten czlowiek cos wie.

    Wlasnie przygotowuje sie do ccna i jesli chodzi o akademie to sluszalem
    juz najrozniejsze opinie - jedni mowia iz warto isc bo kontakt ze
    sprzetem inni ze to wyciaganie od ludzi kasy zwlaszcza akademie z
    warszawy, ja sie nie wypowiem bo w takiej nie uczestnicze, zapisalem sie
    do firmy Altkom na akademie internetowa kosztuje to 1800zl dostajesz
    materialy i dostep do portalu na sieci gdy zdasz egzaminy ktore sie tu
    znajduja mozesz przystapic do warsztatow ktore trwaja dwa dni a pozniej
    masz 2 miesiace na zdawanie egzaminu. Ja osobiscie mysle jeszcze nad
    zakupieniem jakiegos taniutniego (jesli w wypadku sprzetu cisco mozna
    powiedziec taniego ;) ) switcha po pierwsze przydalby mi sie a po drugie
    mialbym sie na czym szkolic bo symulatory to jednak nie to samo :|

    Mam nadzieje ze pomoglem :-)

  • 7. Data: 2004-09-27 06:34:42
    Od: "Wiha Wrangler" <w...@h...com>

    Użytkownik "Krzysiek Kwiatkowski" <k...@m...put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.09.23.16.48.06.149557@math.put.poznan.
    pl...
> [...]
    > administrator. w zwiazku z tym mam pytanie. czy oplaca sie robic
    > certyfikat CCNA (albo jakis inny), czy lepiej skonczyc jakies inne kursy

    Witam

    Jak chcesz byc adminem to certyfikuj sie na konkretnej platformie,
    oczywiscie
    na podbudowie doswiadczenia ktore zakladajac juz masz jesli o to pytasz.
    Jesli jestes zielony w tej branzy to dluga droga przed toba... CCNA dla
    admina to jak order dla zolnierza, ale posiadajac tylko ten dokument nie
    stajesz sie rasowym adminem tylko
    gosceim, ktory ma pojecie o sieciach LAN, WAN i podstawowych zagadnieniach
    wymganych przy konfiguracji aktywnych urzadzen sieciowych firmy CISCO.
    Tak czy inaczej trafna decyzja, ale nie przebijesz konkurencji gdy nie masz
    specjalizacji
    w admini pod konkretnym systemem. Na moje oko to jako helpdesk mozesz
    wystartowac w branzy IT, potem wszystko zalezy od ciebie.

    Pozdrowienia,
    Wiha W.