PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgencje matrymonialne › Re: Agencje matrymonialne
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Agencje matrymonialne
    Date: Fri, 04 May 2007 14:14:22 +0200

    > Jesli chodzi o szukanie partnerow wylacznie seksualnych, to o ile nie
    > bedzie to serwis gejowski, pomysl w praktyce prawdopodobnie rozbije sie
    > o dysproporcje kobiet i mezczyzn, chyba ze chcesz zrobic burdel online
    > kojarzacy klientow na seks za pieniadze z kobietami szukajacymi, jak to
    > sie eufemistycznie nazywa, "sponsoringu".

    Czy możesz rozwinąć temat tej dysproporcji? Bo pewne rzeczy przychodzą
    mi na myśl, ale nie wiem, czy czegoś nie pomijam...

    Czy ktoś się orientuje, czy taki "burdel online" podpadałby w
    zaproponowanym wyżej kształcie pod jakieś czerpanie korzyści z nierządu,
    czy jakiś inny paragraf, z którego by można beknąć?

    > miejsce, to na nisze. Zachodni rynek takich serwisow jest strasznie
    > zniszowany i w niektorych z tych nisz sie dobrze zarabia.

    Możesz rozwinąć?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com