PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administr

  • 1. Data: 2002-10-02 16:47:06
    Temat: Administr
    Od: "Chris" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie jaki jest najczesciej uzywany system w sieciach w
    supermarketach : Novell , MSW2000/NT, Linux ???? I jaki w jakich ?

  • 2. Data: 2002-10-02 17:36:54
    Temat: Re: Administr
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie jaki jest najczesciej uzywany system w sieciach w
    > supermarketach : Novell , MSW2000/NT, Linux ???? I jaki w jakich ?

    Kiedys w M1 przygladalem sie komputerom stojacym na hali. Sa pod NT Wrkst,
    jezeli wygaszacz nie jest zabezpieczony haslem (a moze nie zdazyl sie
    jeszcze wlaczyc, nie pamietam juz) to mozna bylo nawet to i owo na serwerze
    zobaczyc i nie tylko. Systemu serwera nia pamietam albo nie potrafilem
    odczytac, ale byla to domena.

  • 3. Data: 2002-10-02 17:38:29
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Chris <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy ktos wie jaki jest najczesciej uzywany system w sieciach w
    > supermarketach : Novell , MSW2000/NT, Linux ???? I jaki w jakich ?

    ja _nie wiem_ na pewno,
    ale doswiadczenie podpowiada mi, ze na Novella i Linuxa nie ma co liczyc.
    ale raczej cos w stylu AS/400 czy OS/390 jak MSW...
    (jesli chodzi o servery ,,produkcyjne''/transkacyjne, bo biuro
    to pewnie MS...)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 4. Data: 2002-10-02 19:14:28
    Od: "Pawel Nowak" <p...@p...onet.pl>

    > Czy ktos wie jaki jest najczesciej uzywany system w sieciach w
    > supermarketach : Novell , MSW2000/NT, Linux ???? I jaki w jakich ?

    Zalezy o co Ci dokladnie chodzi do czego jest uzywany. poczta korporacyjna,
    serwer bazodanowy itp?

    z mojego doswiadczenia wiem za NT, Novell, Unix
    Pozdro
    Pawel

  • 5. Data: 2002-10-03 08:34:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (2 Oct 2002 17:38:29 GMT), Roman Kubik
    <r...@p...com.pl> był(a) napisał(a):

    >ja _nie wiem_ na pewno,
    >ale doswiadczenie podpowiada mi, ze na Novella i Linuxa nie ma co liczyc.
    >ale raczej cos w stylu AS/400 czy OS/390 jak MSW...

    Oj zdzwiłbyś się... Nierzadko jest to łatany nowel ze sztucznymi
    sposobami komunikacji i przetwarzania...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 6. Data: 2002-10-03 08:41:30
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > Czy ktos wie jaki jest najczesciej uzywany system w sieciach w
    > supermarketach : Novell , MSW2000/NT, Linux ???? I jaki w jakich ?

    W Geantach, Auchan itp jest AS/400 itp. W MM jest NT ale jako stacje
    robocze, jako serwer prawdopodobnie NT 4. Inne sieci? W zal;eznosci od
    potrzeb. Jednak napewno nie Novell, Win98, chyba ze w czesci biurowej.

    AM

  • 7. Data: 2002-10-03 09:30:52
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Czy ktos wie jaki jest najczesciej uzywany system w sieciach w
    > supermarketach : Novell , MSW2000/NT, Linux ???? I jaki w jakich ?

    W Realach 3 lata temu serwery NT 4 stacje robocze W95 tak więc jeżeli coś
    się zmieniło to najwyżej w kierunku W2000