PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurdy w koncernach › Re: Absurdy w koncernach
    From: "Michal Talaga" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Absurdy w koncernach
    Date: Wed, 11 Feb 2004 16:25:39 +0100

    > Póki ja tam pracowałem to w ochronie pracowali pracownicy
    > zatrudnieni przez Makro.

    czyzby jednak pan SQLwysyn sie mylil? niepodobna.

    > koszyki.
    > Ty chyba naprawdę trollujesz

    ciekawe na jakiej podstawie wyciagasz takie wnioski. moze sie kims
    sugerujesz?
    ochroniarz jest moim zdaniem ochorniarzem a nie kontrolerem koszykow. Jezeli
    uwazasz inaczej to twoj problem.

    W Polsce jest jednak tendencja do rozszerzania kompetencji i tak w zwyklym
    sklepie czesto widze ochroniarzy pchajacych wozek.
    (SQLwysyn - powtarzam, ze nie ma znaczenia czy to hurtownia czy nie, istotne
    jest sedno sprawy)
    A nie jestem do konca przekonany czy panowie w czerni, z ZEWNETRZNEJ firmy
    ochroniarskiej, w marketach Makro, nie robia tego samego, wiec sie nie
    wypowiadam na ten temat. Moze robia cos innego, moze pracuja tak jak
    stanowisko nakazuje.
    Sieci handlowych jest wiele.

    Ale np w takim Kauflandzie, do wozkow zatrudniona jest osobna osoba, ale to
    widac inna mentalnosc.

    Rozszerzeniem tego co napisalem w pkt 2) sa ogloszenia w gazetach. Chodzi o
    szerokosc kompetencji.
    I tak np infromatyk musi znac wszystkie mozliwe technologie, bo tym
    wszystkim wlasnie ma sie zajmowac.

    --
    Michal