PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurd w ustawie ! › Re: Absurd w ustawie !
    From: wer <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Absurd w ustawie !
    Date: Fri, 14 Feb 2003 16:30:57 +0100

    GreG wrote:
    > Co sadzicie o nowych zapisach w ustawie o zapobieganiu
    > niuczciwej konkurencji, zabraniajacych dyskryminowania
    > w ogloszeniach o prace rasy, plci, wyznania itd ?
    >
    > Np.za ogloszenie "Mloda kobiete przyjme od zaraz"
    > mozna bedzie dostac kare grzywny od 3.000zl lub
    > do 3 latek odsiadki !
    >
    > Nowy zapis sprawi, ze nie pracodawca nie bedzie mogl
    > sprecyzowac swoich wymagan juz w ogloszeniu, co bedzie
    > rodzic same trudnosci przy rekrutacji a i tak niczego
    > konstruktywnego nie wniesie.

    W sumie jest jeszcze jedna smieszna rzecz, na czesc stanowisk nie
    moga byc zatrudniane kobiety, poniewaz jest praca w warunkach
    szkodliwych, ciekawe jak ma pisac pracodawca ogloszenie? W sumie w
    tym momencie dyskryminuje ustawa/rozporzadzenie.

    Co do religii, jedyne religijne ogloszenia jakie widzialem, dotyczyly
    swiadkow jehowy, nie wiem dlaczego, ale czesto sie pojawia, ze
    zatrudnie swiadka jehowy.

    Niestety jest tak, ze czasami trzeba uwzglednic plec w ogloszeniu,
    np firma szuka przedstawiciela na kraje arabskie. Zreszta zycie jest
    bogatsze niz wyobraznia jakiegokolwiek ustawodawcy.

    Informacja, ze szukaja mlodych jest tez szyfrem, ze beda malo placic.
    Jakos tak dziwnie sie sklada, ze mlody i ambitny zespol, to tacy, co
    pracuja po 16 godzin za grosze.

    Zreszta czytanie ogloszen o prace to czytanie szyfru, z ogloszenia
    wynika wiecej niz sama tresc.

    Nowo otwarta firma przyjmie na rozne stanowiska: albo Herbalife albo
    jakas inna dystrybucja.

    Dla kreatywnych: dystrybucja

    Nie wymagane doswiadczenie: dystrybucja

    Praca z perspektywami: malo placa, ale obiecuja za 100 lat zlote gory.

    wer