PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurd w ustawie ! › Re: Absurd w ustawie !
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Absurd w ustawie !
    Date: 13 Feb 2003 15:29:14 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > ciekawe, bo nikt takich parytetow w firmach tu gdzie pracuje nie
    > stosuje. za to owszem, sa takie w niektorych panstwowych instytucjach.
    nie wiem czy ten, kto mi to referowal startowal do panstwowej instytucji,
    ale na pewno do jakiej legalnej pracy w stanach ;-).

    > nikt.
    > jak ty to sobie wyorazasz?
    wlasnie sobie nie wyobrazam. nie wyobrazam sobie tez sadzenia sie o tego
    typu sprawy. W rekrutacj ostatecznie liczy sie przede wszystkim
    subiektywne wrazenie z rozmowy miedzy stronami - rozne dziwne kryteria
    ,,obiektywne'', testy maja za zadania ograniczyc ilosc osob do tej rozmowy.
    Nie ma maszyn rekrutacyjnych i dopuki ich nie ma nie isteniej rownosc szans
    w procesie rekrutacji...

    Poza tym chcialbym szanowac prawo i miec nadzieje, ze inni beda je szanowac.
    Prawo tego typu powoduje tylko tyle, ze ludzie nie szanujac tego
    zapisu powoli traca szacunek do prawodastwa jako takiego.

    Sady, policja lepiej, zeby zajmowaly sie kieszonkowcami, ktorych wina
    jest _bezsporna_ i obiektywnie osadzalna, a nie przedsiebiorcami,
    ktorzy ze __swoimi__ pieniedzmi powinni robic co tylko zechca - podobno
    mamy szacenk do wlasnosci...
    (po opodatkowaniu naturalnie ;-)).

    Nawet w stanach norma jest, ze zatrudnia sie rodzine i nikt sie o to nie sadzi,
    a moze nalezaloby? Skoro musi byc rownosc przy rekrutacji, to chyba powinien
    byc tez _obowiazek_ prowadzenie rekrutacji ,,jawnie'', baz zadnego najpierw
    wewnetrzna, potem moze ktorys z praconwikow kogos poleci i dopiero na koniec
    ogloszneia biura posrednictwa itd...
    bez sensu? pewnie ze bez sensu.

    pozdrawiam

    romekk