PracaGrupypl.praca.dyskusjeAPEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!! › Re: APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
  • Data: 2002-03-19 21:18:45
    Temat: Re: APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co znaczy splonkować ??? Sami pracodawcy tu się wypowiadają ???
    Taki tekst jedynie świadczy o tym jak pracodaecy dziś traktują ludzi !!!
    I ja pod tym się podpisuję. Ciekawe ilu pracodawców narzeka na odwrotną
    systucję ???
    Jak kiedyś zmieni się rynek pracy z runku pracodawcy na pracownika, to nie
    chce być w Waszej
    skórze !!!
    Wiele ludzi nie zapomni krzywd i wyrzucenia na bruk, za fakt gromadzenia
    Waszych dóbr.
    Oj przydali by sie Bolszewicy i Revolta, byłoby ... poprostu znów normalnie
    !!!

    a pracdoawcy gadajcie sobie co chcecie, swoje wiem jacy jesteście !!!