PracaGrupypl.praca.dyskusjeAPEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!! › Re: APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
  • Data: 2002-03-20 10:18:28
    Temat: Re: APEL: JAKA PŁACA TAKA PRACA !!!
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jak kiedyś zmieni się rynek pracy z runku pracodawcy na pracownika, to nie
    >chce być w Waszej
    >skórze !!!

    Zgodze sie ze obecnie w PL jest tak ze jak rezygnujesz z urlopu bo masz cos
    zrobic w projekcie, to albo cie to do tego zmuszaja albo jak sam to zrobisz to
    jest uwazane za normalke i nic nadzwyczajnego. Jak zapie**dalasz autem przez 8
    godzin i pozniej jeszcze 8 godzin pracujesz, to tez nic takiego - bo nie
    umarles. Ale niech sie pojawia konkurenci i bedzie inaczej.

    >Oj przydali by sie Bolszewicy i Revolta, byłoby ... poprostu znów normalnie
    >!!!

    Chyba troche przesadziles, przydal by sie wzrost gospodarczy, a nie revolta.

    >a pracdoawcy gadajcie sobie co chcecie, swoje wiem jacy jesteście !!!

    Chlopie, Ty jestes jakis walczacy z wiatrakami. Pewnie sam kupujesz tam gdzie
    taniej, a nie gdzie drozej. Masa firm zagranicznych zalozyla w Polsce swoje
    przedstwicielstwa wlasnie dlatego.

    Pzdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów