PracaGrupypl.praca.dyskusjeADAPTACJA DO PRACY › Re: ADAPTACJA DO PRACY
    From: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ADAPTACJA DO PRACY
    Date: Fri, 28 Mar 2003 13:28:22 +0000 (UTC)

    troszke za bardzo sie przejmujesz, a life is brutal, wiec jeszcze nie raz
    bedzie "policzek".
    chyba troszke niefortunnie zadałas pytania, albo sie nieprecyzyjnie
    wyraziłas. Otworzyłam Twoj link i w sumie nie wiedziałam czego od nas
    oczekujesz, zebysmy Ci pomogli napisac prace, podesłali konspekt????

    W poniedziałek zaczynam prace i podejrzewam, ze bede przechodzic adaptowaie
    sie społeczno-zawodowe. Jest to moja pierwsza praca na pełny etat. To o
    takich przypadkach chyba powinnas pisac. Wydaje mi sie, ze moga byc dwa
    spojrzenia: nowy pracownik i przełozony nowego pracownika.

    pozdrawiam

    mgr.nowozatrudniona

    > potrafią innym pomagać, a nie skargą na LOS, że się NIE UMIEM ZABRAĆ ZA
    PRACĘ!!