PracaGrupypl.praca.dyskusjeADAPTACJA DO PRACY › Re: ADAPTACJA DO PRACY
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ADAPTACJA DO PRACY
    Date: 28 Mar 2003 02:56:21 -0800

    p...@p...onet.pl writes:

    > potrafią innym pomagać, a nie skargą na LOS, że się NIE UMIEM ZABRAĆ ZA PRACĘ!!
    > Szkoda, że niektórzy ludzie widzą w innych nieudaczników, przykro mi się
    > zrobiło... To tak jakbym dostała w policzek za to, że wyraziłam prośbę.

    prosba prosba, ale niestety slusznie ci tutaj napisano, ze jak bedac
    na studiach podyplomowych i piszac prace zadajesz TAKIE pytania
    to... kochana.

    sama sobie wystawiasz swiadectwo z twoich komptencji zdobytych na tych
    studiach podyplomowych. no niestety.
    i nie ma sie co obrazac, a zastanowic nad sama soba i co ty wlasciwie
    robisz na tych studiach.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net