PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jak to widac od srodka Mr Gastarbeiter? › Re: A jak to widac od srodka Mr Gastarbeiter?
  • From: "Slavo" <s...@g...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A jak to widac od srodka Mr Gastarbeiter?
    Date: Tue, 19 Feb 2002 01:42:46 +0100

    Wiesław Wronowicz wrote:

    > Jak chcesz tego uniknąć to wpisz do umowy odpowiednie paragrafy. Umowa która
    > ich nie zawiera do niczego Cie nie upoważnia ani do niczego nie zobowiązuje.
    > Natomiast nie ma żadnych ograniczeń finansowych w takich umowach więc w
    > treści może być np. "Strona zrywająca umowę bez wypowiedzenia zapłaci
    > drugiej stronie karę umowną w wysokości 1.000.000 zł", i już.;)

    to moze ja napisze jak rozwiazal sie moj problem... p. dyrektor sie
    wsciekla, bo okazalo sie, ze nie musi sciagac prawnika i wiem co moge, a
    czego nie...

    jesli chodzi natomiast o koszty jakie poniosla f-ma przez moje odejscie
    to, sa raczej znaczne, ale ja niestety nie moge funkcjonowac bez
    wyplaty, a zalegaja mi z kasa juz 2 tygodnie...

    jednym slowem jestem wolny - znowu pracuje 'na swoim' - a oni sa
    wsciekli, chociaz przy tej recesji, ktora panuje na rynku to pewnie
    znajda kolejnego jelenia na pare miesiecy... dopoki nie zfiksuje ;)

    pozdrawiam i dziekuje za dobre rady
    Sławomir Jasiński s...@c...pl, s...@p...org
    Nie ma ludzi niezastąpionych. W razie potrzeby szewcy
    pieką ciastka, a głupcy uczą filozofii.