PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jak to widac od srodka Mr Gastarbeiter? › Re: A jak to widac od srodka Mr Gastarbeiter?
  • From: "Robert Jaremczak" <n...@e...il>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A jak to widac od srodka Mr Gastarbeiter?
    Date: Mon, 18 Feb 2002 22:33:39 +0100

    Użytkownik Robert <n...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Jest to chyba jedno z trudniejszych pytań na romowach kwalifikacyjnych.
    Ile
    > mam powiedzieć, że jakie wynagrodzenie by mnie usatysfakcjonowało ?
    >
    > Kiedyś jak byłem na rozmowie, powiedziełem że 1 tys. by mi wystarczył, to
    > się panowie uśmiechneli i powiedzieli, że tyle to u nich zarabia
    > sprzątaczka.
    No ale przyjęli Cię???
    > Dziś jak powiedziałem, że średnia krajowa by mnie zadowoliła to pan prezes
    > stwierdził, że absolwent z racji braku doświadczenia powinien się zgodzić
    > pracowac nawet za minimum krajowe, żeby tylko zostać przyjętym do pracy i
    > zdobyć doświadczenie.
    >
    > Teraz to już kompletnie nie wiem, jak odpowiedzieć na tego typu pytania.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich szukających pracy. Bądźcie wytrwali i się nie
    łamcie.

    > Robert

    A mnie sie wydaje ze jest to jedno z najbardziej podstawowych pytan,
    dodatkowo jest to proba sil-jesli sie malo cenisz to jak gorze sie skoncza
    chwilowo zlecenia to i gotowi wogole ci nie zaplacic:)
    Poza tym naprawde sie musisz do tego przygotowac bo "gora" umie negocjowac
    to co chce-to jest ich robota!!!
    Poza tym madrego pracodawce "wali" czy ty powiesz 150 tys, czy 1
    tys.Przeciez to tylko rozmowa -negocjacje w ktorych nie licza sie
    emocje(szkoda ze to ty jestes na gorszej pozycji).Jak im bedzie zalezec na
    tobie to oni zejda do pulapu ktory im odpowiada
    pzdr