PracaGrupypl.praca.dyskusje7 tysiecy miesiecznie › Re: 7 tysiecy miesiecznie
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 7 tysiecy miesiecznie
    Date: Mon, 18 Sep 2006 16:17:53 +0000 (UTC)

    Dnia 18 Sep 2006 09:04:32 -0700, blondi <m...@g...com>
    w <1...@i...googlegroups.com
    > napisał:

    > Nie do konca... Jak sypnie Ci sie robota, to wyprowadzasz sie z
    > wynajmowanego i wracasz do rodzicow czy znajomych i tam czekasz az sie
    > odkujesz... A bank nie bedzie czekal, az sie odkujesz, zebys mogl

    I masz gówno. Literalnie gówno, do końca życia. Bez sensu.

    > splacic kredyt. Obciazone kredytem mieszkanie tez ciezko sprzedac, a
    > przynajmniej nie zrobisz tego od reki...

    Wydaje mi się, że w innej rzeczywistości.
    Teraz jest tak, że jak kupowaliśmy (co prawda we Wrocławiu) mieszkanie w
    końcu lutego, to zaczęliśmy od 3.1 kzł/metr. Po uwzględnieniu
    waloryzacji skonczymy +- 3.5 kzł/metr. Obecnie to mieszkanie kosztuje w
    granicach 5 kzł/metr.
    Gdyby nam się robota sypnęła tak, ze nie mielibyśmy za co spłacać rat,
    próba sprzedaży tego mieszkania za 4 kzł/metr mogłaby się powieść,
    bylibyśmy odpowiednio do przodu.
    Druga sprawa - wakacje kredytowe, na kilka miesięcy mozna zawiesić
    spłatę kredytu jak się porozmawia z bankiem i ma w umowie.
    Trzy - gościowi zostaje 2kzł miesięcznie na nic, 500 miesięcznie na
    lokatę jako zabezpieczenie. Wiecznie roboty szukał nie będzie.
    Cztery - scenariusz "wracam do starych", ale mieszkanie wynajmuję.
    Pięć - jeżeli pomijamy ww scenariusz, po sypnięciu sięroboty szybki
    wypad (w granicach miesiąca, dwóch) do Anglii do pracy. Zanim bank się
    zdenerwuje na tyle, żeby mu się chciało uruchamiać windykację pieniądze
    zaczynają znowu płynąć.

    A w wersji wynajmu jest syf.
    I zawsze właśicciel może powiedzieć magiczne słowo 'wypad'.

    > Blondi

    ja czyli jakub
    Revoke.