PracaGrupypl.praca.dyskusje7 tysiecy miesiecznie › Re: 7 tysiecy miesiecznie
  • Data: 2006-09-17 15:25:48
    Temat: Re: 7 tysiecy miesiecznie
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dah" <dah_nospam_@wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:eejneu$4q4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > dokładnie :) taki żart ... i gdy czytam większość postów dotyczących
    > zarobków to wydaje mi sie ze to tez są jakieś czcze przechwałki.

    niekoniecznie - byc moze ten 1 % Polakow jest az tak nadreprezentowany na
    tej grupie, tym bardziej ze grupa jak zdazylem zauwazyc sciaga najlepiej
    zarabijajacych obecnie w Polsce ( nie liczac sportowcow,artystow i mafii
    :-) ) czyl branze IT - a tam podobno naprawde placa bardzo dobrze

    wśród
    > moich znajomych ( w większości ukończone studia dzienne (pw/uw) , posady w
    > firmach przemysł/telekomunikacja polskich bądź zagranicznych ) średnia to
    > ok 4k brutto

    ja znam kilka osob zarabiajacych sporo wiecej niz owe 4 - 6 k brutto (
    niestety sam sie do nich nie zaliczam a nawet mam sporo mniej niz owe 4k ) -
    sa to kierownicy sredniego szczebla pewnej wielkiej spolki skarbu panstwa,
    niektorzy z nich sa przed 40 - tka i wychodza z premiami/wnioskami
    racjonalizatorskimi pod 1 mln PLN brutto rocznie ....

    krotko mowiac gdzies te 1 % jest w spoleczenstwie ale pozostale 96 % miesci
    sie w przedziale do 2 tys PLN netto a 3 % w przedziale 2 - 3 tys netto