PracaGrupypl.praca.dyskusje7 tysiecy miesiecznie › Re: 7 tysiecy miesiecznie
  • Data: 2006-09-17 14:51:39
    Temat: Re: 7 tysiecy miesiecznie
    Od: dah <dah_nospam_@wytnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Buslik napisał(a):
    > Użytkownik "Kuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > przeciez to sciema, nie badz naiwny

    dokładnie :) taki żart ... i gdy czytam większość postów dotyczących
    zarobków to wydaje mi sie ze to tez są jakieś czcze przechwałki. wśród
    moich znajomych ( w większości ukończone studia dzienne (pw/uw) , posady
    w firmach przemysł/telekomunikacja polskich bądź zagranicznych ) średnia
    to ok 4k brutto przy doświadczeniu 4'ro letnim z wyskokami do max 6k
    przy 12h pracy dziennie i całkowitym poświęceniu dla firmy i dlatego z
    dystansem podchodzę do tego co pisze gawedź internetowa o swych
    zarobkach. 7k brutto ( na rękę przy 1 FTE wychodzi to ~4,5k ) jest to
    bardzo dobra płaca i śmiem podejrzewać że jest to ok 2% całego rynku
    pracy wynikłe z synergii znajomości właściwych osób , posiadania
    wykształcenia&doświadczenia a także niewątpliwego udziału życiowego
    szczęścia. pragnę zaznaczyć że jest to tylko IMHO i dotyczy zarobków na
    naszym polskim podwórku

    da